سه شنبه , اسفند ۸ ۱۴۰۲
صفحه اصلی / تکنولوژی / استفاده از‌ نور تصاویر دو بعدی در فضای سه بعدی

استفاده از‌ نور تصاویر دو بعدی در فضای سه بعدی

هوش‌مصنوعی و هنر دیجیتال

اگرچه که در حال حاضر میان جوامع هنر دیجیتال و بازی سازی اتفاق نظر مشترکی وجود دارد که میبایست از همه عواملی که به هوش مصنوعی ارتباط دارد اجتناب شود اما هر از گاهی یک ابزار جدید و کاربردی معرفی شده که ثابت می کند ابزارهای هوش مصنوعی می تواند با جریان کاری پروژه ها همزیستی داشته روند تولید آن را چندین برابر سریعتر کند. ابزار Reverie برای Unreal Engine را می توان یکی از همین ابزارهای تاثیرگذار نام برد.

اطلاعات ابزار Reverie

ابزار Reverie توسط توسعه دهنده ای به نام Alex Leiva تولید شده و طبق دمویی که منتشر شده قابلیت های شگفت انگیز آن به نمایش گذاشته شده. ابزار Reverie یک ابزار برای فضا سازی در Unreal Engine می باشد که میتواند نور و جلوه های بصری یک تصویر را تشخیص، استخراج و طبقه بندی کند و سپس کاربر قادر است از‌ آنها در محیط های سه بعدی خود استفاده کند.

 

جزئیات ابزار Reverie

همانطور که در دمو نمایش داده شد، این ابزار تنها به یک عکس و کمی تغییر در تنظیمات نیاز دارد تا کاربر توانایی آن را داشته باشد تا نور و فضای تصویر خود را به Unreal Engine منتقل کند. این ابزار برای Unreal Engine 4 به بالا قابل دسترسی است و تاریخ عرضه آن اواخر سال ۲۰۲۳ عنوان شده است.

درباره Morteza Akbari

این مطالب را نیز ببینید!

مجموعه ابزارهایی برای تولید کاراکترهای سه بعدی

اطلاعات مجموعه ابزار FaceBuilder کمپانی های KeenTools وReallusion ابزار FaceBuilder برای نرم افزار Blender به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *