Troll
* برای به اشتراک گذاشتن جدیدترین شخصیت سه بعدی با نام ترول، هیجان زده ام.
این اثر با الهام از هنر مفهومی هنرمند با استعداد Alfonso Pardo Martinez خلق شده است .
در این اثر از Zbrush برای مجسمه سازی، Maya برای مدل سازی، Marvelous Designer برای شبیه سازی پارچه و Substance Painter برای بافت استفاده شد. مو ها با xgen ایجاد شدند و سرانجام رندر نهایی با آرنولد انجام شد.
* یک تجربه هیجان انگیز خلق یک شخصیت فانتزی. این پروژه یک فرصت عالی برای استفاده از ترکیبی ازانواع نرم افزارها بود.
*مطالعه عمیق آناتومی و فیزیولوژی برای ایجاد این فانتزی ضروری بود .
ایجاد شده در ۱۴۰۳/۹/۱ - ۱۰:۱۳
ویرایش شده در ۱۴۰۳/۹/۱ - ۱۹:۳۷