تفنگ کارابینر ۹۸کا
این پروژه ترکیبی از عشق و دقت بود! پس از دریافت مدلهای فوقالعاده از بهروز انوشهر، در Substance Painter تکسچرینگ مدل را کار کردم، انیمیشنهای شلیک و ریلود در حالت های مختلف را در 3ds Max طراحی و ریگ کردم و در نهایت با نورپردازی سینمایی و تنظیم متریالها در Unreal Engine جان تازهای به این مدل بخشیدم. خوشحالم که این اثر را با شما به اشتراک میگذارم!
خرداد 1401
ایجاد شده در ۱۴۰۳/۸/۲۹ - ۲۱:۱۹
ویرایش شده در ۱۴۰۳/۸/۳۰ - ۱۱:۴۴