kz-concept
این asset براساس کانسپتی که آقای Andrejs skuja برای بازی کیلزون3 طراحی کرده ساخته شده است. ( در تصاویر کانسپت دیده می شود)مدلسازی و ریتوپولوژی و آنرپ توسط نرم افزار مایا انجام شده است. مدل highpoly حدود 900 هزار و مدل lowpoly حدود 22 هزار polygon می باشد.( که در تصاویر دو نسخه آن دیده می شود.)پروسه baking و texturing توسط نرم افزار substance painter و برای ساخت آلفای کاستوم از نرم افزار photoshop استفاده شده است.برای realtime rendering شات ها و فیلم از نرم افزار marmoset toolbag استفاده شده است.با گذاشتن کامنت خوشحالم کنید :)
ایجاد شده در ۱۳۹۹/۶/۳ - ۱۷:۴۴