Flashlight
به نام خدا
این کار شخصی، در ابتدا صرفا قرار بود یه تمرین مدلسازی سریع در مایا 2023 باشه. ولی در مسیر راه تصمیماتی گرفتم که باعث شد کار بیش از حد معمول زمان ببره و البته تجربیات خیلی خوبی بهمراه داشت.
انشالله در قالب یک بلاگ ، پیرامون مسیر طی شده و تجربیاتی که به دست آوردم، صحبت خواهم کرد.بروزرسانی :همونطور که قول داده بودم ، در قالب یک بلاگ در سایت CGSector پیرامون مراحل تکمیل این صحبت کردم. خوشحال میشم سری بزنید و نظراتتون رو برام بنویسید.https://cgsector.com/blog/item/the-making-of-the-flashlight
Modeling : Maya 2023
UV Unwrapping : RizomUV
Texturing : Adobe Substance 3D Painter
Rendering : Blender 3.5 Cycles / V-ray 6 For Maya / Corona 9 For 3DSMAX
Compositing : Foundry Nuke 14
ایجاد شده در ۱۴۰۲/۲/۱۶ - ۱۵:۳۲
ویرایش شده در ۱۴۰۲/۳/۱۹ - ۱۶:۳۶