۱۱۹
۲۰
در این آموزش ایجاد دوربین در Blender و Substance Painter از هنرمند Aniket Rawat، با نحوه ساخت یک دوربین سه بعدی ، آموزش مدلینگ سه بعدی و تکسچرینگ در Blender و Substance Painter آشنا خواهید شد. این دوره کل مراحل ایجاد یک دوربین با کیفیت را از صفر تا صد نشان می دهد.
این دوره مدلینگ سه بعدی دوربین؛تکنیک های Poly-modelling؛سطوح سخت،کار با مادیفایرهایی چون Boolean Bevel و …؛نحوه حل مشکلات مختلف،مشکلات شیدینگ ؛بیک مپ های مش،تکسچرینگ،استفاده از ویژگی هایی چون اسمارت ماسک ها،اسمارت متریال ها و… را پوشش می دهد.
در پایان تکسچرینگ در سابستنس پینتر، مدل را به بلندر خواهیم برد و تنظیمات متریال،رندر و دوربین را انجام خواهیم داده و با نحوه استفاده از HDRI آشنا می شوید. همچنین از انجین Cycles جهت رندرینگ استفاده خواهیم کرد.