آموزش توپولوژی برای کاراکترهای انیمیت شده در Maya و ZBrush

۴۱۰
۱۱

آموزش توپولوژی برای کاراکترهای انیمیت شده : در این دوره از هنرمند João Victor ، با نحوه ساخت یک کاراکتر کامل برای انیمیشن با توپولوژی تمیز در مایا و زیبراش آشنا خواهید شد. در این ورک شاپ 2 ساعته ، با تکنیک های کارآمد و راه حل های توپولوژیکی بسیار مهم که برای انیمیشن بسیار حائز اهمیت است ، آشنا می شوید. این دوره اصول اولیه ، تکنیک های پیشرفته ، وظایف توپولوژیکی ، ایجاد راه حل های منحصر به فرد برای کاراکتر های مختلف ، ایجاد مش ،نکات و ترفند های حرفه ایی را پوشش می دهد.

برای ثبت نظر باید
وارد حسابت بشی
Loading...