در این دوره طراحی کاراکتر برای فیلم و بازی از CGMA ، هنرمندان Mayan Escalante و David Paget، در 8 هفته، همانند یک استودیو و ورک فلوی کامل با نحوه طراحی کاراکتر برای بازی و فیلم آشنا خواهید شد. این دوره پیشرفته ترین جنبه های اصلی ایجاد کانسپت آرت کاراکتر در صنعت بازی و فیلم را بررسی میکند.
آنها با اصول طراحی و فرآیند تکرار ایجاد ایده شروع میکنند و مواردی که باعث ایجاد یک کاراکتر واقعی و اصولی شود را بررسی خواهند کرد. این دوره طیف وسیعی از تکنیک ها و روش ها را بررسی میکند. در پایان، با پایپ لاین کامل مورد استفاده در صنعت برای خلق کاسنپت آرت کاراکتر آشنا می شوید و قادر خواهید بود که صفر تا صد ایجاد یک کاراکتر قدرتمند را با تمرکز بر جزییات،نور،ارتباطات و وضوح را پیاده کنید.
آنچه در این دوره آموزشی یاد می گیرید :
- ایجاد تصاویر رفرنس و جمع آوری آنها
- اسکچ و ایده Rough
- تمرکز بر بررسی اشکال
- استفاده از الگو های شخصیتی برای بیان داستان
- اهمیت ایجاد ایده متمایز
- شناسایی چالش های فنی
- بررسی تکنیک های مختلف بریا جزییات دهی
- استفاده از تصاویر، دارایی های سه بعدی و تکسچرهای دو بعدی
- برندینگ بخش مهمی از ایجاد هویت کاراکتر