آموزش طراحی کاراکتر برای فیلم و بازی از CGMA

۲۷۸
۱۲

در این دوره طراحی کاراکتر برای فیلم و بازی از CGMA ، هنرمندان Mayan Escalante و David Paget، در 8 هفته، همانند یک استودیو و ورک فلوی کامل با نحوه طراحی کاراکتر برای بازی و فیلم آشنا خواهید شد. این دوره پیشرفته ترین جنبه های اصلی ایجاد کانسپت آرت کاراکتر در صنعت بازی و فیلم را بررسی میکند.

آنها با اصول طراحی و فرآیند تکرار ایجاد ایده شروع میکنند و مواردی که باعث ایجاد یک کاراکتر واقعی و اصولی شود را بررسی خواهند کرد. این دوره طیف وسیعی از تکنیک ها و روش ها را بررسی میکند. در پایان، با پایپ لاین کامل مورد استفاده در صنعت برای خلق کاسنپت آرت کاراکتر آشنا می شوید و قادر خواهید بود که صفر تا صد ایجاد یک کاراکتر قدرتمند را با تمرکز بر جزییات،نور،ارتباطات و وضوح را پیاده کنید.

آنچه در این دوره آموزشی یاد می گیرید :

 
  • ایجاد تصاویر رفرنس و جمع آوری آنها
  • اسکچ و ایده Rough
  • تمرکز بر بررسی اشکال
  • استفاده از الگو های شخصیتی برای بیان داستان
  • اهمیت ایجاد ایده متمایز
  • شناسایی چالش های فنی
  • بررسی تکنیک های مختلف بریا جزییات دهی
  • استفاده از تصاویر، دارایی های سه بعدی و تکسچرهای دو بعدی
  • برندینگ بخش مهمی از ایجاد هویت کاراکتر
برای ثبت نظر باید
وارد حسابت بشی
Loading...