این مدل حرفهای و باکیفیت از خرس قطبی، با ویژگیهایی نظیر بافتهای ۴K، مو (fur)، ریگ کامل و انیمیشن واقعگرایانه طراحی شده است. با بهرهگیری از سیستمهای پارتیکل پیچیده، پوشش موی طبیعی خرس قطبی بهصورت واقعگرایانه و مناسب برای نمای نزدیک بازسازی شده است. این مدل با نرمافزار Blender و موتور رندر Cycles، در مقیاس واقعی ساخته شده و شامل انیمیشنهای آماده نیز هست.
این مدل انتخابی فوقالعاده برای هنرمندان سهبعدی، انیماتورها و طراحان جلوههای ویژهای است که به دنبال یک مدل دقیق، قابلانعطاف و سینمایی از خرس قطبی هستند.
📌 مشخصات مدل
-
اجزاء: بدن، پنجهها، چشمها، غدد اشکی، دهان و دندانها
-
تعداد پلیگانها:
-
بدن: 28,820
-
پنجهها: 9,041
-
چشمها: 2,240
-
دهان و دندانها: بیش از 64,000
-
مجموع: 105,829 پلیگان | 107,022 ورتکس
-
🎨 بافتها (Textures)
-
اکثر بافتها با کیفیت 4096×4096 (4K) و برخی با اندازههای 2048 و 1024
-
شامل بافتهای جداگانه برای پوست، مو، بینی، دهان، شفافیت، زبری و غیره
-
رنگ مو با استفاده از vertex color برای ترکیب بهتر با مدل تنظیم شده
🦴 ریگینگ و کنترلها
این مدل دارای ریگ پیشرفته با کنترلرهای متنوع است که امکان خلق انیمیشنهای دقیق و حالات پیچیده را فراهم میکند:
-
CTR_root: کنترل کلی مدل
-
CTR_gravity: کنترل مرکز ثقل با ویژگیهای تنظیم دنبالکنندگی سر، گردن و دم
-
کنترلهای مستقل برای ستون فقرات، گردن، سر، فک، پنجههای جلو و عقب
-
پشتیبانی از IK/FK برای حرکت طبیعی اندامها
-
کنترلهای چرخش، کشیدگی اندامها، رول کف پا، و ویژگیهای تعامل بین مفاصل
-
پنل UI برای حالات چهره، مناسب برای ساخت حالات احساسی مختلف
🎞️ انیمیشنها
-
نگاه کردن (Look around): بدون حلقه، 330 فریم
-
راه رفتن: بدون حلقه، 280 فریم
-
تروت یا راه رفتن سریع: بدون حلقه، 240 فریم
-
دویدن: حلقهدار (Loop)، 14 فریم در 30fps
⚙️ سایر ویژگیها
-
واحد مقیاس: متر (واقعی)
-
موها بهصورت پیشفرض برای سرعت بیشتر پنهان شدهاند، اما در رندر فعال هستند
-
میتوان بدون نیاز به افزونه یا تنظیم خاص، مدل را مستقیماً رندر گرفت
-
فاقد نور و دوربین برای آزادی عمل بیشتر در پروژههای سفارشی