مدل سه‌بعدی خرس قطبی برای بلندر

۱۰۷
۷

این مدل حرفه‌ای و باکیفیت از خرس قطبی، با ویژگی‌هایی نظیر بافت‌های ۴K، مو (fur)، ریگ کامل و انیمیشن واقع‌گرایانه طراحی شده است. با بهره‌گیری از سیستم‌های پارتیکل پیچیده، پوشش موی طبیعی خرس قطبی به‌صورت واقع‌گرایانه و مناسب برای نمای نزدیک بازسازی شده است. این مدل با نرم‌افزار Blender و موتور رندر Cycles، در مقیاس واقعی ساخته شده و شامل انیمیشن‌های آماده نیز هست.

این مدل انتخابی فوق‌العاده برای هنرمندان سه‌بعدی، انیماتورها و طراحان جلوه‌های ویژه‌ای است که به دنبال یک مدل دقیق، قابل‌انعطاف و سینمایی از خرس قطبی هستند.

📌 مشخصات مدل

  • اجزاء: بدن، پنجه‌ها، چشم‌ها، غدد اشکی، دهان و دندان‌ها

  • تعداد پلی‌گان‌ها:

    • بدن: 28,820

    • پنجه‌ها: 9,041

    • چشم‌ها: 2,240

    • دهان و دندان‌ها: بیش از 64,000

    • مجموع: 105,829 پلی‌گان | 107,022 ورتکس

🎨 بافت‌ها (Textures)

  • اکثر بافت‌ها با کیفیت 4096×4096 (4K) و برخی با اندازه‌های 2048 و 1024

  • شامل بافت‌های جداگانه برای پوست، مو، بینی، دهان، شفافیت، زبری و غیره

  • رنگ مو با استفاده از vertex color برای ترکیب بهتر با مدل تنظیم شده

🦴 ریگینگ و کنترل‌ها

این مدل دارای ریگ پیشرفته با کنترلرهای متنوع است که امکان خلق انیمیشن‌های دقیق و حالات پیچیده را فراهم می‌کند:

  • CTR_root: کنترل کلی مدل

  • CTR_gravity: کنترل مرکز ثقل با ویژگی‌های تنظیم دنبال‌کنندگی سر، گردن و دم

  • کنترل‌های مستقل برای ستون فقرات، گردن، سر، فک، پنجه‌های جلو و عقب

  • پشتیبانی از IK/FK برای حرکت طبیعی اندام‌ها

  • کنترل‌های چرخش، کشیدگی اندام‌ها، رول کف پا، و ویژگی‌های تعامل بین مفاصل

  • پنل UI برای حالات چهره، مناسب برای ساخت حالات احساسی مختلف

🎞️ انیمیشن‌ها

  • نگاه کردن (Look around): بدون حلقه، 330 فریم

  • راه رفتن: بدون حلقه، 280 فریم

  • تروت یا راه رفتن سریع: بدون حلقه، 240 فریم

  • دویدن: حلقه‌دار (Loop)، 14 فریم در 30fps

⚙️ سایر ویژگی‌ها

  • واحد مقیاس: متر (واقعی)

  • موها به‌صورت پیش‌فرض برای سرعت بیشتر پنهان شده‌اند، اما در رندر فعال هستند

  • می‌توان بدون نیاز به افزونه یا تنظیم خاص، مدل را مستقیماً رندر گرفت

  • فاقد نور و دوربین برای آزادی عمل بیشتر در پروژه‌های سفارشی

 

برای ثبت نظر باید
وارد حسابت بشی
Loading...