آموزش طراحی گریم دیجیتال با ZBrush بخش اول

۱۴۶
۳۳

در این ورکشاپ جامع و منحصربه‌فرد با مدت زمان ۳ ساعت و ۳۶ دقیقه، طراح برجسته‌ی شخصیت و موجودات سینمایی، Neville Page (طراح فیلم‌ها و سریال‌هایی چون Star Trek, Discovery, Picard و Strange New Worlds)، فرآیند کامل طراحی چهره و شخصیت برای گریم‌های حرفه‌ای و سینمایی را آموزش می‌دهد.

این ورکشاپ با تمرکز بر مفهومی که "طراحی گریم مجازی (Virtual Makeup Design)" نامیده می‌شود، به شما یاد می‌دهد که چگونه با استفاده از نرم‌افزار ZBrush، طرح‌های دیجیتالی گریم را به‌گونه‌ای خلق کنید که در دنیای واقعی قابل اجرا باشند.

Neville Page با استفاده از اسکن سه‌بعدی سر خودش به‌عنوان پایه، دقیقاً مانند کاری که یک گریمور روی قالب گچی انجام می‌دهد، به ساخت طرح‌های دیجیتالی می‌پردازد. در این فرآیند، او با “خاک دیجیتال” طراحی شخصیت را از صفر شروع کرده و به‌صورت مرحله‌به‌مرحله، با رعایت اصول آناتومی، امکان‌پذیری اجرایی و زیبایی‌شناسی، کار را پیش می‌برد.

📌 آنچه در این ورکشاپ می‌آموزید:

  • اصول طراحی گریم دیجیتال برای پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی

  • نحوه‌ی کار با اسکن سر واقعی در ZBrush

  • ایجاد ساختار آناتومیکی و حجم‌پردازی واقع‌گرایانه

  • درک مواد مورد استفاده در گریم (مانند لاتکس و سیلیکون)

  • بررسی روند اصلاح اشتباهات و شکل‌گیری تصادفی ایده‌ها

  • آماده‌سازی طرح برای ارائه به کارگردان یا تهیه‌کننده

📽️ مدت زمان دوره: ۳ ساعت و ۳۶ دقیقه
🖥️ فرمت ویدیو: کیفیت HD با رزولوشن 1920×1080

اگر می‌خواهید شخصیت‌هایی طراحی کنید که هم از نظر هنری تأثیرگذار باشند و هم قابلیت اجرای عملی در صحنه را داشته باشند، این ورکشاپ یکی از منابع آموزشی بی‌نظیر در مسیر حرفه‌ای شما خواهد بود.

برای ثبت نظر باید
وارد حسابت بشی
Loading...