آموزش طراحی گریم دیجیتال با ZBrush بخش دوم

۱۴۷
۳۶

در ادامه‌ی آموزش تخصصی طراحی گریم دیجیتال در Volume 1، Neville Page – طراح شخصیت و موجودات برای آثار مشهوری چون Star Trek, Picard و Strange New Worlds – در این دوره‌ی دوم به بخش حیاتی و نهایی پروژه می‌پردازد: ارائه حرفه‌ای طرح به‌صورت واقع‌گرایانه.

این بار تمرکز بر نورپردازی، رندر و ارائه‌ی واقع‌گرایانه‌ی شخصیت‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای KeyShot و Photoshop است؛ مهارتی ضروری برای هر هنرمندی که می‌خواهد طرحش را برای دریافت تایید نهایی از تهیه‌کنندگان یا کارگردان‌ها آماده کند.

در این ورکشاپ، دو طرحی که در Volume 1 طراحی شدند، با استفاده از رنگ، متریال، بافت و جلوه‌هایی مانند لاتکس، سیلیکون و رنگ صنعتی بازسازی می‌شوند تا ظاهری کاملاً واقعی و قابل اجرا در دنیای فیزیکی داشته باشند.

🔍 آنچه خواهید آموخت:

  • تکنیک‌های حرفه‌ای نورپردازی و رندر با KeyShot

  • استفاده از Photoshop برای اصلاح نهایی تصویر، تاکید بر بافت و جزییات

  • شبیه‌سازی دقیق متریال‌های مورد استفاده در گریم واقعی مانند فوم لاتکس و سیلیکون

  • آماده‌سازی طرح برای ارائه به کارگردان یا استودیو

  • اصول واقع‌نمایی در ارائه که باعث جلب توجه و تایید طرح نهایی می‌شود

Neville با نمایش چندین طراحی مختلف، روندی را آموزش می‌دهد که خود در پروژه‌های هالیوودی دنبال می‌کند. این ورکشاپ به هنرمندان کمک می‌کند تا مفاهیم دیجیتال را ملموس و اجرایی نشان دهند – دقیقاً همان‌طور که در دنیای حرفه‌ای مورد انتظار است.

📽️ مدت زمان دوره: ۳ ساعت و ۵۴ دقیقه
🖥️ فرمت ویدیو: کیفیت HD با رزولوشن 1920×1080

این ورکشاپ فرصتی است برای یادگیری ارائه‌ی حرفه‌ای و قابل دفاع از طراحی شخصیت – مهارتی کلیدی برای ورود به دنیای تولیدات تصویری حرفه‌ای.

برای ثبت نظر باید
وارد حسابت بشی
Loading...