این مجموعه شامل بیش از ۵۰۰ متریال آماده از دسته Translucent برای نرمافزار Substance است که برای ایجاد سطوح شفاف و نیمهشفاف با جزئیات واقعگرایانه طراحی شدهاند. این متریالها با تکنیکهای پیشرفته PBR ساخته شدهاند و در پروژههای سهبعدی، بازیسازی، انیمیشن و جلوههای بصری قابل استفاده هستند.
ویژگیهای کلیدی:
-
بیش از ۵۰۰ متریال متنوع در دسته شفاف و نیمهشفاف
-
طراحیشده با تکنیک Physically Based Rendering (PBR) برای واقعگرایی بالا
-
قابلیت استفاده در نرمافزارهای مختلف مانند Substance Painter، Substance Designer، Maya، Blender، 3ds Max و موتورهای بازیسازی مانند Unreal Engine و Unity
-
متریالهای مناسب برای شیشه، پلاستیک شفاف، یخ، رزین، سنگهای قیمتی، و سطوح مشابه
-
کیفیت بالا و قابلیت تغییر پارامترها برای شخصیسازی متریالها
-
سازگار با پروژههای رندرینگ واقعگرایانه و ریلتایم