در این آموزش از Levelup.Digital یاد میگیرید چطور یک متریال خز واقعگرایانه و قابل سفارشیسازی در Substance Designer بسازید و آن را به یک Smart Material در Substance Painter تبدیل کنید؛ جایی که میتوانید جریان و جهت رشد خز را به طور کامل کنترل کنید.
مدرس این دوره، QiYu Dai (معروف به Aiden)، آرتیست ارشد یوبیسافت، کل فرایند ساخت متریال را قدمبهقدم نشان میدهد. او کار را از Height Map شروع کرده و تکنیکهای شخصی خود را برای ساخت Base Color خوب به اشتراک میگذارد. سپس توضیح میدهد چطور پارامترها را اکسپوز کرده و با ساخت توابع مختلف، تنوع و کنترل بیشتری روی متریال ایجاد کنید.
همچنین یاد میگیرید در Substance Painter به طور مستقیم تراکم، جهت و مقیاس خز را مدیریت کنید. به همراه این آموزش، فایل سورس Substance نیز ارائه میشود.
📌 درباره مدرس:
QiYu Dai (Aiden) بیش از ۷ سال است که به عنوان آرتیست ارشد در یوبیسافت فعالیت میکند. او در پروژههایی مثل Rainbow Six Siege و For Honor نقش داشته است. آیدن از سال ۲۰۱۵ با Substance Designer کار میکند و در کنار کار حرفهای، به آموزش هنرمندان در زمینه Substance و ورکفلو PBR برای ساخت تکسچرها میپردازد.
📦 محتوای آموزش:
-
۲ ساعت و ۳۰ دقیقه ویدیو آموزشی کامل
-
فایل سورس Substance
-
کیفیت تصویر 1440p
📝 سرفصلها:
-
ساخت Height Map
-
ایجاد رنگ و شفافیت (Color & Opacity)
-
اکسپوز کردن پارامترها
-
انتشار و تنظیم در Painter
-
رندر در Marmoset
🔧 نرمافزارهای استفادهشده:
-
Substance Designer
-
Substance Painter
-
Marmoset Toolbag