آموزش شبیه‌سازی جمعیت در Houdini

۱۸۴

این دوره با تدریس چارلز شُرین (VFX Supervisor با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه کار در پروژه‌هایی مانند The Hobbit، Prometheus، Harry Potter 7، Man of Steel و Dark Crystal برای نتفلیکس) به شما یک راهنمای کامل برای ساخت و انیمیت جمعیت در Houdini ارائه می‌دهد.

در این دوره، از داده‌های موشن کپچر و مدل‌های آماده شروع کرده و مرحله‌به‌مرحله با وارد کردن آن‌ها به Houdini، یک صحنه شلوغ و پویا ایجاد می‌کنید.

آنچه در این دوره یاد می‌گیرید:

  • وارد کردن مدل‌ها و داده‌های موشن کپچر از Mixamo و آماده‌سازی آن‌ها در Maya

  • استفاده از Agent Node برای راه‌اندازی جمعیت در Houdini

  • افزودن جزئیات و ابزارهایی مانند شمشیر و سپر به کاراکترها

  • تنظیم ریگ و هماهنگ‌سازی با زمین و محیط

  • پر کردن صحنه با صدها کاراکتر با تغییرات در اندازه، سرعت و انیمیشن

  • شبیه‌سازی برخوردها و تعامل کاراکترها با هم و با محیط از طریق DOPnet

  • افزودن تنوع بیشتر با استفاده از داده‌های موشن کپچر مختلف (مانند حرکات کشته‌شدن یا افتادن) و فعال‌سازی آن‌ها با تریگرهای متنوع

 

برای ثبت نظر باید
وارد حسابت بشی
Loading...