این دوره با تدریس چارلز شُرین (VFX Supervisor با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه کار در پروژههایی مانند The Hobbit، Prometheus، Harry Potter 7، Man of Steel و Dark Crystal برای نتفلیکس) به شما یک راهنمای کامل برای ساخت و انیمیت جمعیت در Houdini ارائه میدهد.
در این دوره، از دادههای موشن کپچر و مدلهای آماده شروع کرده و مرحلهبهمرحله با وارد کردن آنها به Houdini، یک صحنه شلوغ و پویا ایجاد میکنید.
آنچه در این دوره یاد میگیرید:
-
وارد کردن مدلها و دادههای موشن کپچر از Mixamo و آمادهسازی آنها در Maya
-
استفاده از Agent Node برای راهاندازی جمعیت در Houdini
-
افزودن جزئیات و ابزارهایی مانند شمشیر و سپر به کاراکترها
-
تنظیم ریگ و هماهنگسازی با زمین و محیط
-
پر کردن صحنه با صدها کاراکتر با تغییرات در اندازه، سرعت و انیمیشن
-
شبیهسازی برخوردها و تعامل کاراکترها با هم و با محیط از طریق DOPnet
-
افزودن تنوع بیشتر با استفاده از دادههای موشن کپچر مختلف (مانند حرکات کشتهشدن یا افتادن) و فعالسازی آنها با تریگرهای متنوع