در این دورهی آموزشی، یاد میگیرید چگونه یک بازی شوتر آرکید سهبعدی را از ابتدا تا انتها در Unreal Engine بسازید.
ژانر Shoot ’Em Up از محبوبترین سبکهای تاریخ بازیسازی است و تأثیر عمیقی بر دنیای بازیهای اکشن داشته. در این آموزش، قدمبهقدم یاد میگیرید چگونه مکانیکهای کلیدی این سبک را پیادهسازی کنید:
🔹 طراحی کنترلهای بازیکن
🔹 ایجاد سیستم تولید دشمنهای پویا (Dynamic Enemy Spawning)
🔹 پیادهسازی برخوردها و سیستم تصادف (Collision System)
🔹 ساخت رابط کاربری تعاملی (Interactive UI)
مهارتهایی که در این دوره میآموزید، نهتنها برای ساخت بازیهای شوتر کلاسیک کاربرد دارند، بلکه پایهای قوی برای ورود به سبکهای دیگر بازیسازی در Unreal Engine هستند.
📘 پیشنیاز دوره:
آشنایی اولیه با Unreal Engine و سیستم Blueprints (ویژوال اسکریپتینگ) ضروری است.