در این ورکشاپ تخصصی، Gerard Pasqual (FX Artist از استودیوی MPC) کل فرایند ساخت یک گرووم نیمهواقعگرایانهی سگ پاگ را با استفاده از Houdini Hairgen از ابتدا تا انتها آموزش میدهد. این آموزش بهصورت کامل و عملیست و روندی واقعی و قابل استفاده در تولیدات حرفهای را شامل میشود.
مدرس ابتدا نحوهی صحیح گروهبندی مدل را توضیح میدهد، سپس بهصورت دستی به ساخت گایدها میپردازد. در ادامه، روش ساخت ماسکهای مختلف برای کنترل بهتر فرم و تراکم موها بررسی میشود. در بخش پایانی نیز روش ساخت (Final Fur)، تنظیم نورپردازی، و رندر یک خروجی باکیفیت آموزش داده میشود.
اگر به دنبال یادگیری روند استاندارد برای ساخت گرووم حیوانات، موجودات نیمهواقعی، یا بهدست آوردن ترفندهای کاربردی در حوزه Grooming هستید، این ورکشاپ یک دید کامل و منسجم از کل Workflow ارائه میدهد.
این آموزش را میتوانید با نسخههای زیر از Houdini انجام دهید:
Houdini 17.0 – 17.5 – 18.0





