این دوره با یک مرور مقدماتی بر سیستم ذرات Niagara در آنریل انجین آغاز میشود و مناسب افرادی است که هیچ تجربه قبلی با این سیستم ندارند. پس از آشنایی اولیه، هنرجو اولین شبیهسازی دود را با استفاده از Niagara Fluids میسازد و سپس وارد بخشهای پروژهمحور میشود؛ جایی که تمام افکتهای موجود در تریلر دوره، گامبهگام بازسازی میشوند.
ساختار آموزشی دوره به صورت مرحلهبهمرحله طراحی شده تا با افزایش تدریجی پیچیدگی، کاربر را از سطح مبتدی به سطح متوسط در طراحی افکتهای ریلتایم برساند.
آنچه در این دوره میآموزید
در پایان دوره، مهارتهای زیر را فرا خواهید گرفت:
-
ساخت شبیهسازیهای حجمی و ریلتایم شامل آتش و دود
-
افزودن افکتهای ذرهای مانند جرقهها (Sparks) و غبار زمینی (Ground Dust)
-
بهبود واقعگرایی با استفاده از تنظیماتی مانند Turbulence، Wind و سایر پارامترهای دینامیکی
-
ساخت انواع افکتهای جادویی (Magical FX) تنها در محیط Unreal Engine 5.7
-
درک اصول کاملی از جریان کاری (Workflow) شبیهسازیهای ریلتایم با استفاده از Niagara
این دوره یکی از منابع کاربردی و فشرده برای علاقهمندان به VFX ریلتایم و طراحان افکت در Unreal Engine است و بهویژه برای هنرمندان مبتدی تا متوسط مناسب است.









