Material Creation for AAA Games یک دورهٔ آموزشی جامع است که به شما میآموزد چگونه متریالهای حرفهای و باکیفیت را برای استفاده در بازیهای نسل جدید بسازید. این دوره توسط امیل اسلیجرز (Emiel Sleegers)، آرتیست ارشد محیط (Senior Environment Artist)، تدریس میشود؛ هنرمندی که سابقهٔ کار روی پروژههای مطرحی مانند The Division 2 ( Ubisoft ) و Forza Horizon 3 ( Playground Games ) را در کارنامه دارد.
با بیش از ۱۱ ساعت آموزش حرفهای، شما قدمبهقدم با تکنیکهایی آشنا میشوید که در فرآیند تولید بازیهای AAA بهکار میروند. در پایان دوره، دو متریال کامل را با استفاده از چند روش استاندارد صنعتی خواهید ساخت و میتوانید آنها را در پورتفولیوی خود قرار دهید.
ابزارهای مورد استفاده در دوره
-
Substance Painter 2020
-
Substance Designer 2020
-
Blender 2.8
-
Photoshop 2020
-
Marmoset Toolbag 4
پیشنیازها
-
آشنایی با Substance Painter و Substance Designer
-
شناخت اولیه از Blender، Marmoset Toolbag و Photoshop
-
تجربهٔ مقدماتی در ساخت متریال (توصیه میشود)





