ریگینگ چهره مبتنی بر FACS برای موشن‌کپچر با Maya و Marmoset

۱۵۷

این دوره با مرور مبانی نظری و فاکتورهایی که به خلق یک اجرای چهره‌ای باورپذیر کمک می‌کنند آغاز می‌شود. سپس مدرس به‌صورت عملی وارد ساخت یک ریگ ساده اما قدرتمند مبتنی بر سیستم FACS در نرم‌افزار Maya می‌شود.

در ادامه، آموزش به سراغ نحوه کانسترین کردن داده‌های موشن‌کپچر ضبط‌شده با سیستم ARKit آیفون می‌رود و هنرمندان یاد می‌گیرند چطور داده‌ها را به‌طور تمیز و قابل‌کنترل با ریگ ترکیب کنند.

خروجی‌ها و مهارت‌هایی که هنرمند می‌آموزد

  • ساخت یک سیستم ریگ چهره‌ مبتنی بر FACS

  • اتصال و تنظیم داده‌های mocap گرفته‌شده با ARKit

  • رندر انیمیشن‌های ROM (Range of Motion) در Maya و Marmoset Toolbag

  • انتقال کامل انیمیشن و سیستم ریگ به انواع کاراکترهای مختلف

سطح دوره و فایل‌های همراه

این ورکشاپ برای هنرمندان سطح متوسط طراحی شده است که قصد دارند وارد دنیای ریگینگ چهره و اجرای واقع‌گرایانه شوند.
فایل‌های پروژه، از جمله shapeهای موردنیاز برای ساخت سیستم ریگ، همراه دوره ارائه می‌شود.

برای ثبت نظر باید
وارد حسابت بشی
Loading...