ReScatter 1.0 افزونهای قدرتمند برای Unreal Engine است که فرآیند پراکنش اشیا (Vegetation, Props, Debris، و غیره) را به سطحی بیدردسر، انعطافپذیر و دقیق میرساند. این ابزار برای توسعهدهندگان بازی، هنر محیط (Environment Artist) و کسانی طراحی شده است که به دنبال ساخت محیطهای طبیعی یا پیچیده با ترکیب هوشمند آبجکتها هستند.
ویژگیهای برجسته ReScatter
-
توزیع اشیا در حجمهای مختلف
امکان پراکنش اشیا داخل حجمهایی مانند کره (Sphere)، مکعب (Cube)، دایره (Circle) و حتی بر روی منحنی (Spline Curve). این قابلیت انعطاف زیادی برای طراحی محیطهای طبیعی یا ساختارمند فراهم میکند. -
ذخیره و بارگذاری تنظیمات (Presets)
شما میتوانید Meshهای مرجع و تنظیمات براش خود را ذخیره کنید و در پروژههای بعدی بهسرعت فراخوانی کنید؛ باعث صرفهجویی در زمان و یکنواختی تنظیمات میشود. -
پشتیبانی از سیستم Undo / Redo داخلی Unreal
امکان بازگشت به تغییرات قبلی بهسادگی مناسب برای آزمایش تنظیمات بدون نگرانی از اشتباه. -
سازگاری با نسخههای 5.6 و 5.7 Unreal Engine
مناسب برای پروژههای بهروز و آیندهنگر.







