دسته بندی :
آموزش
تاریخ آخرین بروزرسانی : ۷ آبان ۱۴۰۳

آموزش مجسمه های رومی در Substance Painter

۴۲۷
۱۱

این آموزش به شما نشان می‌دهد که با چه سرعتی می‌توانید نماهای مجسمه‌های رومی آراسته (فریزها) را برای استفاده در موتورهای بازی مانند Unity یا Unreal ایجاد کنید.

شما یک ماسک، نقشه معمولی و نقشه ارتفاع را از ZBrush رندر می‌کنید، آن‌ها را به Substance Painter می‌آورید تا به‌عنوان براش استفاده کنید، سپس بافت‌ها را از Painter بیرون می‌آورید و برای مثالی سریع به Designer می‌آورید. نتیجه با اختلاف منظر و نقشه برداری معمولی عالی به نظر می رسد!

هیچ مدلینگ یا مجسمه سازی در کار نیست. اگر می‌توانید فایل‌ها را بکشید و رها کنید و روی دکمه ماوس کلیک کنید، می‌توانید اینها را بسازید.

در این آموزش یک متریال MatCap معمولی برای خروجی نقشه معمولی Zbrush، یک فایل FBX ساده برای نقاشی در Substance Painter و مجموعه ای از 3 مجموعه تکسچر آلفا مجسمه برای استفاده به عنوان براش در Substance Painter وجود دارد.