در این دوره، یکی از مهمترین مفاهیم آموزشی، قانون بسیار مهم سهمرحلهای است که بهعنوان یک اصل کلیدی در فرایند طراحی سهبعدی معرفی میشود. این قانون به شما کمک میکند تا ساختار کلی کاراکتر را بهدرستی درک کرده و پیش از ورود به مراحل فنی، تحلیل دقیقی از فرم، آناتومی و هدف طراحی داشته باشید. یادگیری این اصل به شما دیدی ساختاری و هدفمند میدهد تا اشتباهات رایج در مراحل اولیه را کاهش دهید.
همچنین در این آموزش با روش صحیح تحلیل قبل از مدلسازی سهبعدی آشنا میشوید؛ یعنی چگونه پیش از شروع، به فرم، بافت، حجم و سبک طراحی فکر کرده و تصمیمگیری درستی داشته باشید. در بخش رنگ و بافت نیز یاد میگیرید که چگونه بر اساس توزیع خاص تونالیتهی پوست، رنگآمیزی دقیقی انجام دهید تا نتیجه نهایی، طبیعی و زنده بهنظر برسد.
این ترکیب از دانش تئوری و تکنیک عملی، پایهای قوی برای رسیدن به کیفیت AAA خواهد بود.این دوره صرفاً آموزش ابزار نیست، بلکه حاصل سالها تجربه و تفکر درباره فرآیند کاری یک هنرمند حرفهای است. نه یک آموزش سطحی، بلکه یک مسیر عملی و هدفمند برای رسیدن به کیفیت بالا در مدلسازی کاراکترهای سهبعدی می باشد.
نرم افزار : 3ds max 2021 Zbrush 2021 Marvelous Designer Substance Painter ZWRAP Ornatrix
- قانون سهمرحلهای فرم صحیح – سخنرانی ویژه ۱
- قانون سهمرحلهای در اتصال همه مراحل تولید – سخنرانی ویژه ۲
- عوامل مهم در ساخت چهره واقعگرایانه
- همگامسازی Head Sculpting با XYZ
- کاربرد ساده و مؤثر Marvelous Designer
- مدلسازی جزئیات زره و چاقو در ZBrush
- قانون سهمرحلهای در ایجاد متریال در Substance Painter
- اهمیت سیلوئتها و چگونگی طراحی آنها
- ساخت Hair Card با استفاده از Ornatrix
- فرآیند کامل ریگ و نورپردازی شخصیت