در این دوره، اصول ریگبندی حرفهای کاراکتر برای استفاده در Unreal Engine آموزش داده میشه. تمرکز روی ریگ کردن کاراکترهای آماده (مانکنهای UE4/UE5)، MetaHumanها و حتی مشهای سفارشی هست همه با استفاده از Advanced Skeleton در Maya.
📌 چه چیزهایی یاد میگیرید؟
-
راهاندازی سریع Advanced Skeleton
-
ریگ کردن کاراکترهای متحرک برای UE4/UE5
-
ریگ کامل MetaHuman و نحوه انتقال آن به موتور بازی
-
تنظیمات دقیق استخوانبندی برای مشهای سفارشی
-
اکسپورت صحیح برای استفاده در Unreal Engine
-
نکات حرفهای برای حرکت نرم و طبیعی کاراکترها
🎓 مدرس: تیم آموزش حرفهای ClassCreatives
🛠 نرمافزارها: Autodesk Maya + Unreal Engine 4/5
ابزار اصلی: پلاگین حرفهای Advanced Skeleton