آموزش ریگینگ پیشرفته مایا و آنریل

۲۸۵
۲۷

در این دوره، اصول ریگ‌بندی حرفه‌ای کاراکتر برای استفاده در Unreal Engine آموزش داده می‌شه. تمرکز روی ریگ کردن کاراکترهای آماده (مانکن‌های UE4/UE5)، MetaHumanها و حتی مش‌های سفارشی هست همه با استفاده از Advanced Skeleton در Maya.

📌 چه چیزهایی یاد می‌گیرید؟

  • راه‌اندازی سریع Advanced Skeleton

  • ریگ کردن کاراکترهای متحرک برای UE4/UE5

  • ریگ کامل MetaHuman و نحوه انتقال آن به موتور بازی

  • تنظیمات دقیق استخوان‌بندی برای مش‌های سفارشی

  • اکسپورت صحیح برای استفاده در Unreal Engine

  • نکات حرفه‌ای برای حرکت نرم و طبیعی کاراکترها

🎓 مدرس: تیم آموزش حرفه‌ای ClassCreatives
🛠 نرم‌افزارها: Autodesk Maya + Unreal Engine 4/5
ابزار اصلی: پلاگین حرفه‌ای Advanced Skeleton

برای ثبت نظر باید
وارد حسابت بشی
Loading...