این دوره به شما آموزش میدهد که چطور با استفاده از Unreal Engine 5.5.4 و ابزارهای Meta XR Interaction SDK و Oculus Samples Project، تجربههای واقعیت ترکیبی (MR) برای Meta Quest بسازید.
✅ در این دوره چه یاد میگیرید؟
-
راهاندازی کامل محیط توسعه آنریل انجین برای Meta Quest و اندروید
-
وارد کردن صحنههای معماری از 3ds Max به Unreal و تنظیم نورپردازی و بلوپرینتها
-
ساخت رابط کاربری (UI) سفارشی و قابل کنترل از طریق کنترلرهای Quest
-
ادغام قابلیت passthrough برای ترکیب دنیای واقعی با مدلهای معماری
-
بستهبندی و انتشار یک پروژه معماری تعاملی برای هدست Meta Quest
📖 توضیحات دوره:
آیا همیشه میخواستید معماری خود را فراتر از یک تصویر ثابت یا انیمیشن ساده نمایش دهید؟
این دوره به شما نشان میدهد چطور مدلهای معماری را به تجربههای تعاملی واقعیت ترکیبی تبدیل کنید؛ جایی که کاربر میتواند در اتاق خودش بین طراحیهای شما قدم بزند.
به جای اتلاف وقت روی بخشهای پیچیده، مستقیماً سراغ ساخت یک پروژه واقعی میرویم. با استفاده از ابزارهای آماده Meta، توسعه سریع و کاربردی را تجربه خواهید کرد.
👥 این دوره مناسب چه کسانی است؟
-
معماران و طراحان داخلی که میخواهند کارهای خود را بهصورت تعاملی و غوطهورکننده ارائه دهند
-
هنرمندان سهبعدی و گیم دیزاینرها که قصد ورود به دنیای واقعیت ترکیبی را دارند
-
توسعهدهندگان Unreal که میخواهند با MR و Meta Quest کار کنند