در این دوره، جورج مائستری (کارگردان انیمیشن) به بررسی کامل Unreal Engine 5.6 میپردازد و ابزارهای ضروری برای خلق محیطهای سهبعدی جذاب و حرفهای را آموزش میدهد.
در طول دوره یاد میگیرید:
-
با رابط کاربری (Interface) آشنا شوید و اصول ناوبری سهبعدی را برای مدیریت آسان اشیاء و داراییها بیاموزید.
-
با استفاده از متریالها، نورپردازی و رندرینگ، پروژههای خود را با جلوههای بصری خیرهکننده زنده کنید.
-
به سراغ قابلیتهای پیشرفتهای چون مدلسازی سهبعدی، تعامل (Interactivity) و ساخت سکانسهای سینمایی بروید.
-
از داراییها و پوشش گیاهی (Foliage) برای غنیتر کردن صحنههای خود استفاده کنید.
-
با قدرت Blueprints آشنا شوید تا عناصر تعاملی و هوشمند به پروژهها اضافه کنید.
-
نحوهی ساخت و خروجی گرفتن از انیمیشنها و walkthroughهای سینمایی را یاد بگیرید.
در پایان این دوره، توانایی خلق صحنههای واقعگرایانه و تعاملی را خواهید داشت که میتوانند در صنایع مختلف از جمله بازیسازی، معماری و شبیهسازی مورد استفاده قرار گیرند. این آموزش، ترکیبی از کارایی، خلاقیت و تسلط فنی را برای هر کاربر Unreal فراهم میکند.
🎯 مهارتهایی که به دست میآورید:
-
آشنایی کامل با Unreal Engine 5.6
-
نورپردازی و رندرینگ پیشرفته
-
کار با Blueprints و سکانسهای سینمایی
-
طراحی محیطهای سهبعدی واقعگرایانه
مدرس: جورج مائستری (George Maestri)
مدت زمان: —
سطح مهارت: مقدماتی تا متوسط
منبع: LinkedIn Learning