آموزش جامع Unreal Engine 5.6

۳۱

در این دوره، جورج مائستری (کارگردان انیمیشن) به بررسی کامل Unreal Engine 5.6 می‌پردازد و ابزارهای ضروری برای خلق محیط‌های سه‌بعدی جذاب و حرفه‌ای را آموزش می‌دهد.

در طول دوره یاد می‌گیرید:

  • با رابط کاربری (Interface) آشنا شوید و اصول ناوبری سه‌بعدی را برای مدیریت آسان اشیاء و دارایی‌ها بیاموزید.

  • با استفاده از متریال‌ها، نورپردازی و رندرینگ، پروژه‌های خود را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده زنده کنید.

  • به سراغ قابلیت‌های پیشرفته‌ای چون مدلسازی سه‌بعدی، تعامل (Interactivity) و ساخت سکانس‌های سینمایی بروید.

  • از دارایی‌ها و پوشش گیاهی (Foliage) برای غنی‌تر کردن صحنه‌های خود استفاده کنید.

  • با قدرت Blueprints آشنا شوید تا عناصر تعاملی و هوشمند به پروژه‌ها اضافه کنید.

  • نحوه‌ی ساخت و خروجی گرفتن از انیمیشن‌ها و walkthroughهای سینمایی را یاد بگیرید.

در پایان این دوره، توانایی خلق صحنه‌های واقع‌گرایانه و تعاملی را خواهید داشت که می‌توانند در صنایع مختلف از جمله بازی‌سازی، معماری و شبیه‌سازی مورد استفاده قرار گیرند. این آموزش، ترکیبی از کارایی، خلاقیت و تسلط فنی را برای هر کاربر Unreal فراهم می‌کند.

🎯 مهارت‌هایی که به دست می‌آورید:

 

  • آشنایی کامل با Unreal Engine 5.6

  • نورپردازی و رندرینگ پیشرفته

  • کار با Blueprints و سکانس‌های سینمایی

  • طراحی محیط‌های سه‌بعدی واقع‌گرایانه

مدرس: جورج مائستری (George Maestri)
مدت زمان: —
سطح مهارت: مقدماتی تا متوسط
منبع: LinkedIn Learning

برای ثبت نظر باید
وارد حسابت بشی
Loading...