پلاگین Screen Space Fog Scattering (SSFS) یک شیدر پستپروسس پیشرفته است که کیفیت جلوهی Exponential Height Fog را در Unreal Engine ارتقا میدهد. این ابزار با شبیهسازی پراکندگی نور در ذرات مه، حالوهوایی طبیعیتر، سینماییتر و واقعگرایانهتر به محیط اضافه میکند.
SSFS با افزودن لایهای از Light Scattering باعث میشود مه، چگالتر، عمیقتر و سازگارتر با نورپردازی صحنه دیده شود؛ در نتیجه برای ساخت محیطهای مرموز، سکانسهای فیلمی و فضای اتمسفریک فوقالعاده کاربردی است.
ویژگیهای کلیدی
-
پستپروسس جدید برای تقویت Exponential Height Fog
-
شبیهسازی واقعگرایانه پراکندگی نور در فضا
-
ایجاد حس چگالی، عمق و اتمسفر طبیعیتر در صحنه
-
سازگار با تمام افکتهای پیشفرض Post Process
-
ادغام ایمن با رندرینگ Unreal از طریق Engine Classes
-
بدون تداخل با دیگر شیدرها یا سیستمهای نورپردازی
-
مناسب برای نسخههای Unreal Engine 5.5 و 5.6











