جمهوری دارچین
خب این یکی از تصویرسازی هامه که سفارش گرفتم.این تابلو قراره بالای میز غذا خوری در سایز a3 وصل بشه به همراه دوتا کار عمودی با سایز a4 که در اطرافش وصل میشه.برای همین سعی کردم از وسایل مربوط به اشپزخانه و یا غذا خوری و کافه استفاده بکنم مثل قوری، لیوان چای، کیک و شیرینی و....وبا سبک خودم ترکیبش کردم.فعلا اینو اجرا کردم، امیدوارم خوشتون بیاد
ایجاد شده در ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۲۰:۵۸
ویرایش شده در ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۲۰:۵۹