آموزش ساخت «اسپاگتی و کوفته‌قلقلی» در Substance Designer

۱۰۹
۱۰

در این آموزش از Levelup.Digital، یاد می‌گیرید چطور Daniel Thiger یکی از آثار رویه‌ای (Procedural) خلاقانه‌ی خود یعنی Spaghetti & Meatballs را در Substance Designer خلق کرده است.

این دوره به‌صورت کامل روایت‌شده و گام‌به‌گام ارائه می‌شود. دنیل در طول آموزش، تکنیک‌ها و روند فکری خود را توضیح می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان یک متریال پیچیده را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و لایه‌لایه ساخت. از ساخت رشته‌های پاستا گرفته تا کوفته‌ها و در نهایت سس گوجه‌فرنگی، همه مراحل با جزئیات پوشش داده می‌شوند.

اگر دنبال الهام تازه برای پروژه بعدی خود در Substance Designer هستید، این آموزش پر از تکنیک‌های کاربردی و خلاقانه است! 🍝

👨‍🏫 درباره مدرس

  • Daniel Thiger با بیش از ۱۵ سال تجربه در استودیوهای Dice و Bungie متخصص در ساخت متریال، تکسچر و دارایی‌های بازی است.

  • علاقه ویژه‌ای به طراحی رویه‌ای دارد و بیشتر زمان آزاد خود را صرف آزمایش در Substance Designer می‌کند.

  • او با Allegorithmic در پروژه‌ی Signature Series همکاری داشته و در GDC 2018 به‌عنوان سخنران حضور پیدا کرده است.

  • آثار و تکنیک‌هایش در منابعی مانند 3D Artist, 80lvl, Substance, Marmoset Toolbag منتشر شده‌اند.

  • همچنین مجموعه‌ای از آموزش‌ها برای یادگیری Substance Designer از پایه تا پیشرفته ارائه می‌دهد.

 

📦 محتوای دوره

  • ۲ ساعت آموزش ویدیویی روایت‌شده و مرحله‌به‌مرحله

  • تصاویر مرجع

  • کیفیت تصویر 1080p

📑 سرفصل‌ها

  • ساخت رشته‌های اسپاگتی

  • لایه‌بندی پاستا

  • طراحی کوفته‌ها

  • ایجاد سس گوجه‌فرنگی

  • تکمیل نهایی متریال

🛠 نرم‌افزار مورد استفاده

  • Substance Designer

برای ثبت نظر باید
وارد حسابت بشی
Loading...