در این آموزش از Levelup.Digital، یاد میگیرید چطور Daniel Thiger یکی از آثار رویهای (Procedural) خلاقانهی خود یعنی Spaghetti & Meatballs را در Substance Designer خلق کرده است.
این دوره بهصورت کامل روایتشده و گامبهگام ارائه میشود. دنیل در طول آموزش، تکنیکها و روند فکری خود را توضیح میدهد و نشان میدهد که چگونه میتوان یک متریال پیچیده را به بخشهای کوچکتر تقسیم کرده و لایهلایه ساخت. از ساخت رشتههای پاستا گرفته تا کوفتهها و در نهایت سس گوجهفرنگی، همه مراحل با جزئیات پوشش داده میشوند.
اگر دنبال الهام تازه برای پروژه بعدی خود در Substance Designer هستید، این آموزش پر از تکنیکهای کاربردی و خلاقانه است! 🍝
👨🏫 درباره مدرس
-
Daniel Thiger با بیش از ۱۵ سال تجربه در استودیوهای Dice و Bungie متخصص در ساخت متریال، تکسچر و داراییهای بازی است.
-
علاقه ویژهای به طراحی رویهای دارد و بیشتر زمان آزاد خود را صرف آزمایش در Substance Designer میکند.
-
او با Allegorithmic در پروژهی Signature Series همکاری داشته و در GDC 2018 بهعنوان سخنران حضور پیدا کرده است.
-
آثار و تکنیکهایش در منابعی مانند 3D Artist, 80lvl, Substance, Marmoset Toolbag منتشر شدهاند.
-
همچنین مجموعهای از آموزشها برای یادگیری Substance Designer از پایه تا پیشرفته ارائه میدهد.
📦 محتوای دوره
-
۲ ساعت آموزش ویدیویی روایتشده و مرحلهبهمرحله
-
تصاویر مرجع
-
کیفیت تصویر 1080p
📑 سرفصلها
-
ساخت رشتههای اسپاگتی
-
لایهبندی پاستا
-
طراحی کوفتهها
-
ایجاد سس گوجهفرنگی
-
تکمیل نهایی متریال
🛠 نرمافزار مورد استفاده
-
Substance Designer