۵۳۷
۳۰
در این کارگاه آموزشی 3.5 ساعته توسط Kat Tamburello، هنرمند ارشد بافت در id Software، نحوه ایجاد متریال های مختلف برای بازی ها با استفاده از Substance Designer را بیاموزید. این آموزش سطح مبتدی تا متوسط، فرآیند ایجاد یک متریال پیچیده در Substance Designer را طی میکند که میتواند برای ایجاد تنوعهای چندگانه متریال های مورد استفاده قرار گیرد.
پس از پرداختن به پایه و اساس خلق متریال ها، با ایجاد دارایی های فردی مانند گل، سنگ و چوب آشنا خواهید شد. با ایجاد این دارایی ها، یاد خواهید گرفت که چگونه از گره Shape Splatter برای پراکندگی این دارایی ها در سطح زمین استفاده کنید.
برای پایان کارگاه، کت پارامترها را مورد بحث قرار میدهد تا بتوانید انواع مختلفی از مواد را فقط با همین یک پروژه ایجاد کنید.
مدت زمان: 3 ساعت و 40 دقیقه
The Gnomon Workshop - Creating Complex Materials for Games in Substance Designer.part1.rar1 گیگابایتThe Gnomon Workshop - Creating Complex Materials for Games in Substance Designer.part2.rar1 گیگابایتThe Gnomon Workshop - Creating Complex Materials for Games in Substance Designer.part3.rar365 مگابایت