بازی Battlefield 6 از موتور بازیسازی Godot استفاده میکند
الکترونیک آرتز (EA) بهتازگی تریلر جدیدی از بازی Battlefield 6 منتشر کرده که یک نکته غیرمنتظره در آن وجود دارد: استفاده از موتور بازیسازی Godot.
البته خود بازی اصلی Battlefield 6 همچنان با موتور Frostbite ساخته میشود؛ موتوری که از زمان Battlefield: Bad Company در سال ۲۰۰۸ هسته اصلی این مجموعه بوده است.
استفاده از Godot در این نسخه صرفاً مربوط به ویرایشگر مراحل (Level Editor) جدیدی است که برای حالت بازی Portal ارائه شده است.
حالت Portal به بازیکنان اجازه میدهد محتوای تولیدشده توسط کاربر (UGC) بسازند، مراحل قدیمی را بازسازی کنند یا آنها را با تغییرات دلخواه خود ویرایش نمایند.
جزئیات حالت Portal در Battlefield 6
در بیانیه رسمی EA آمده است:
«Battlefield 6 با نسخهای کاملاً بهروز و ارتقاء یافته از حالت Portal عرضه میشود — یک ابزار خلاقانه که به شما امکان میدهد مرزهای جنگ را دوباره ترسیم کنید. Portal اکنون قدرتمندتر و سادهتر از همیشه است و ابزارهای تازهای برای ساخت محتواهای منحصربهفرد، موسوم به Community Experiences، در اختیار بازیکنان قرار میدهد. پشتیبانی گسترده پس از انتشار نیز بهطور مداوم حالتها، نقشهها، سلاحها و ویژگیهای جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.»
وینس زامپلا، معاون ارشد EA، نیز در این خصوص گفت:
«در طول سالها روی پروژههای زیادی کار کردهام و با اطمینان میگویم که Battlefield 6 یک تجربه ویژه خواهد بود. بیصبرانه منتظریم در ماههای آینده پیش از انتشار در تاریخ ۱۰ اکتبر، نبردهای تاکتیکی شدید و جنگهای حماسی این بازی را بیشتر به نمایش بگذاریم.»
